Stop med tamoxifen

Så kom dagen hvor jeg havde planlagt at stoppe med tamoxifen for at forsøge at opnå graviditet. Det er en beslutning som har krævet mange tanker og endda tårer fordi jeg i perioder har været så meget i tvivl om det var det rigtige. Jeg har fået en kontrol tid på sygehuset d. 2/8 af den cyste jeg har i underlivet. Jeg fik jo dengang de opdagede den at vide at var den ikke skrumpet eller var den blevet større ville de operere. Hvis de gør det kan jeg jo ikke blive gravid lige der efter og så synes jeg det var dumt at være stoppet med pillerne. På den anden side håber jeg at ved at stoppe med pillerne, at den kan være skrumpet når det nu var pillerne der har gjort, at jeg har fået den. Så I en periode ville jeg skubbe datoen for hvornår jeg skulle stoppe med pillerne til 2/8. Niels mente bare det var at trække pinen ud og mente, at det var et spørgsmål om jeg overhovedet ville stoppe eller ej. Men så kom dagen jeg havde sat mig i hovedet. 5/7 tog jeg den sidste pille. Så nu holder jeg pause og håber og beder til at der ikke skal gøres noget med den cyste og at jeg bliver hurtigt gravid, når jeg har været pillefri nogle måneder og at det selvfølgelig ikke har nogle negative konsekvenser.

Sidste pille i forhåbentlig et år.🤞🙏

Vi har været en tur på forlænget weekend i Stockholm. Det var en virkelig dejlig tur og der blev tid til museumsbesøg, fodboldkamp og tid til at se på flyvere.

Især det sidste. Da vores fly kl 15 blev aflyst pga at en bagagemand havde påkørt flyet så det ikke måtte lette😬 vi blev, til tak for Niels’ hurtighed, ombooket til flyet 20.10, som havde    6 ledige pladser😳 så vi fik altså lige tilbragt nogle timer i Stockholm lufthavn da dette fly så også blev forsinket en time. Vi endte med at være i Esbjerg 01.30 og jeg skulle møde næste dag kl 7. Det var her for sent at nå den sidste færge så vi måtte have en overnatning i Esbjerg på hotel. Så vækkeuret ringede da kl 6 så vi kunne nå færgen 6.35 så jeg kunne møde til tiden. Det var lidt hårdt, men mest for Niels, han havde jo kørt hele vejen hjem, jeg sov i bilen sammen med Andreas. Jeg var bare glad for at vi kom hjem og ikke skulle blive i Stockholm.